Οι ανακοινώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για περαιτέρω ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, επιβεβαίωσαν δυστυχώς πως η αποδιοργάνωση και απαξίωση του ΟΑΣΘ, ήταν στον πυρήνα του σχεδίου της κυβέρνησης Μητσοτάκη, με στόχο την εκχώρηση σε ιδιώτες του συγκοινωνιακού έργου.
Είχαν αποκαλύψει τις προθέσεις τους ήδη από το φθινόπωρο του 2019. Το σχέδιο άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά επί υπουργίας Κώστα Καραμανλή, για να έρθει τώρα ο Χρήστος Σταϊκούρας να βάλει τις τελευταίες πινελιές.
Θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε απέναντι στην αποδιοργάνωση του ΟΑΣΘ, στην ιδιωτικοποίηση του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη, στην κατασπατάληση των χρημάτων του δημοσίου.
Ο ΟΑΣΘ αποτελεί περιουσιακό στοιχείο των πολιτών και θα πρέπει να είναι φορέας εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού με διαφάνεια, αποτελεσματικότητα, ασφάλεια.
Αδιαπραγμάτευτη θέση μας είναι η διατήρηση και ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών, με χαμηλό κόστος για τους επιβάτες, με κοινωνικό αποτύπωμα, με εξυπηρέτηση των αναγκών της πόλης, με καλές συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους.