Σημεία της τοποθέτησης του βουλευτή Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική
Συμμαχία Χρ. Γιαννούλη στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και
Εμπορίου, με αντικείμενο τη «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής
Πολιτικής Αεροπορίας, ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και
άλλες διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών»
«Πρέπει να μας εξηγήσει η κυβέρνηση πως διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία των
αεροδρομίων και η ασφάλεια πτήσεων και επιβατών, όταν καταργούνται οι
εποπτικές αρχές και παραχωρούνται αρμοδιότητες σε μικτά σχήματα ή ακόμα και
στους ίδιους τους ελεγχόμενους.
Επιλέγουν για την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας ένα συγκεντρωτικό μοντέλο με μόλις
172 υπαλλήλους που θα πρέπει να «εποπτεύουν» χωρίς αυτοπρόσωπη και συνεχή
24ωρη παρουσία 41 αεροδρόμια και 72 ελικοδρόμια σε όλο την Ελλάδα.
Με απλά λόγια, δημιουργούν μία υπηρεσία η οποία πρέπει υποτίθεται να ελέγχει
τα αεροδρόμια και να διασφαλίζει τη δημόσια ασφάλεια και την ίδια ώρα
καταργούν τις εποπτικές αρχές στα αεροδρόμια που μέχρι σήμερα είναι
επιφορτισμένες με αυτό το έργο.
Η κατάργηση των εποπτικών αρχών έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το δημόσιο
συμφέρον και λειτουργεί προς όφελος των ιδιωτικών συμφερόντων που θέλουν να
λειτουργούν ανεξέλεγκτα στα αεροδρόμια της χώρας.
Γίνεται πλέον φανερό πως με τις επιλογές της κυβέρνησης διακυβεύεται η ομαλή
λειτουργία των αεροδρομίων και η ασφάλεια πτήσεων και επιβατών.
Κυβέρνηση και κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ, οφείλουν να αναλογιστούν τις
ευθύνες τους και τις συνέπειες που μπορεί να έχει για τις αερομεταφορές το
νομοσχέδιο έκτρωμα».