«Στην απαξίωση του ρόλου του εκπαιδευτή προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με συγκεκριμένες διατάξεις που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών.
Μεταξύ άλλων προβλέπεται πως κατά τη διενέργεια πρακτικής δοκιμασίας υποψήφιων οδηγών, ο εξεταστής να κάθεται στο μπροστινό κάθισμα και ο εκπαιδευτής στο πίσω κάθισμα. Εύλογα προκύπτει το ερώτημα ποιος ο λόγος να μετακινηθούν οι εκπαιδευτές από τη φυσική τους θέση του συνοδηγού, ειδικά από τη στιγμή που οι συγκεκριμένες δοκιμασίες, θα καταγράφονται από κάμερες.
Ενα δεύτερο σημαντικό θέμα αφορά την ασφαλιστική κάλυψη του οχήματος. Βασική προϋπόθεση για την πλήρη κάλυψη του οχήματος είναι η παρουσία εκπαιδευτή στη θέση του συνοδηγού. Με τις νέες διατάξεις οι υποψήφιοι οδηγοί θα επιβαρύνονται με το υψηλό κόστος των επιπλέον ασφάλιστρων 100-180 ευρώ, για την ημέρα της εξέτασης.
Καλούμε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να επανεξετάσει τις επίμαχες διατάξεις και να διασφαλίσει το δημόσιο χαρακτήρα των εξετάσεων για την απόκτηση της άδειας οδήγησης με τη σύσταση Σώματος εξεταστών με αποκλειστικό έργο τη δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς»
Χρήστος Γιαννούλης
Βουλευτής Α Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών