Σημεία της ομιλίας του βουλευτή Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και αναπληρωτή τομεάρχη Μεταφορών Χρήστου Γιαννούλη, στο 5ο Συνέδριο Μεταφορών και Υποδομών. «Για να υπάρχουν μεταφορές, για να μπορούν να συνεχιστούν απρόσκοπτα όλες οι δραστηριότητες στον τομέα των μεταφορών, πρέπει άμεσα να εξεταστούν παρεμβάσεις για τη μείωση των τιμών των καυσίμων. Οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές αδυνατούν πλέον να ανταπεξέλθουν στα έξοδα και όσο η ελληνική κυβέρνηση ολιγωρεί και δεν λαμβάνει μέτρα, τόσο οι επαγγελματίες του κλάδου θα οδηγούνται σε αδιέξοδο. Την ώρα που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με το σχέδιο έκτακτης ανάγκης για τις μεταφορές που ενέκρινε, προτρέπει τις κυβερνήσεις να εξασφαλίσουν επαρκή στήριξη για τον τομέα των μεταφορών, στην Ελλάδα με το νέο αναπτυξιακό νόμο, ο τομέας των μεταφορών δεν μπορεί να υπαχθεί στο καθεστώς των ενισχύσεων. Σε αντίθεση με την ΕΕ που προωθεί τη χρήση των σιδηροδρόμων ως ασφαλών και βιώσιμων μεταφορών, στη χώρα μας ο σιδηρόδρομος τα τελευταία χρόνια «γερνάει» με υποδομές που χρήζουν άμεσης συντήρησης. Δεν μπορούμε να μιλάμε για σύγχρονες συγκοινωνίες και σύγχρονες δομές, όταν εδώ και τρία χρόνια δεν μπορεί να ολοκληρωθεί ένας διαγωνισμός για την προμήθεια σύγχρονων λεωφορείων, όταν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ χρειάζεται να απεργήσουν για να διεκδικήσουν μία Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, όταν οι εργαζόμενοι στο Μετρό Θεσσαλονίκης κινητοποιούνται για τα αυτονόητα, όπως οι ασφαλείς συνθήκες εργασίας.