Σήμερα για μία ακόμη φορά μίλησαν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ… Ο Ανεκδιήγητος Σκόδρας κάνει ότι δεν ακούει και δεν βλέπει. Ακόμη και τον εξευτελισμό με τα Σαπάκια της Λειψίας τον αποδίδει στην “ζέστη…”
Δεν περίμενα κάτι καλύτερο. Αν έχετε υπομονή να διαβάσετε τι απάντησε μόλις χθες το Βράδυ στην Βουλή ο Αρμόδιος Υπουργός θα καταλάβετε γιατί κάνουν τις δουλειές τους με το “γάντι” αλλά δηλώνουν άγνοια και αναρμόδιοι.
Απόσπασμα από τα επίσημα πρακτικά της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Το λόγο έχει ο κύριος Γιαννούλης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ: Συμμερίζομαι κύριε Υπουργέ όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε την αντίληψή σας να είναι τεκμηριωμένα τα πράγματα, ακριβή και αδιαμφισβήτητα. Γι’ αυτό λοιπόν θέλω να διορθώσω ίσως παρερμηνεύτηκε η τοποθέτηση μου για τα σαπάκια-γενικά είναι αποκρουστικός ο όρος- ότι η προμήθεια τους κόστισε πέρα από την ευγενική δωρεά του δήμου Θεσσαλονίκης, το τετραπλάσιο του αρχικού ποσού κόστος τους στον ΟΑΣΘ. Αν θέλετε θα σας καταθέσω και τις αποφάσεις που αναρτήθηκαν στη διαύγεια για την φύλαξη στη Γερμανία, για την μεταφορά από τη Γερμανία, για την φύλαξη στην Ελλάδα, για τις αλλαγές τις τεχνικές, υπολογίστε το αρχικό κόστος των επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ ανά όχημα επί πέντε ανά όχημα. Καταλαβαίνετε άρα ότι σε σχέση με την είδηση της ημέρας ότι δεν είναι ποιοτική επιλογή αν τα χρησιμοποιούμε όχι, αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία κύριε Υπουργέ αυτό είναι το ακριβές, δεν μπορούν να μπουν στην κυκλοφορία και κόστισαν στο ελληνικό δημόσιο διαμέσου του ΟΑΣΘ το πενταπλάσιο του κόστους κτήσης και δωρεάς από το δήμο Θεσσαλονίκης.
Και κάτι τελευταίο, που δεν το λέω σαν αντιπαράθεση. Επειδή ακριβώς με ενδιαφέρει να είμαστε ακριβείς, έχω μπροστά μου τα επίσημα στοιχεία από το Σταθμαρχείο του ΟΑΣΘ. Σας μεταφέρω λοιπόν, την εικόνα από 1/ έως 15/6. Με βάση τη συμβατική υποχρέωση της εταιρείας που προμηθεύει με leasing λεωφορεία που είναι 180 το μήνα, το μεγαλύτερο που διέθεσε ανά ημέρα είναι 124 έναντι της συμβατικής υποχρέωσης των 180. Της Λειψίας κυκλοφορούν προκλητικά λίγα 11,12, 6,4 αλλά δεν είναι το θέμα αυτό είναι το σύνολο της ημέρας. Από την 1/6 μέχρι τις 15/6, δεν έχει υπερβεί ο μεγαλύτερος αριθμός οχημάτων που κυκλοφόρησαν είναι 309. Για να είμαστε ακριβείς.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ (Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών): Αμφισβητώ πλήρως αυτά τα στοιχεία. Να σας καταθέσω στα πρακτικά της Βουλής. Θα τα δω σας προκαλώ και σας προσκαλώ. Μιλάτε για το κόστος των λεωφορείων της Λειψίας. Σας πληροφορώ αγαπητέ κύριε συνάδελφε, ότι το κόστος της κρατικοποίησης που κάνατε εσείς, έχει κοστίσει στον Έλληνα φορολογούμενο απίστευτα χρήματα. Το κόστος της κρατικοποίησης, ήσασταν η μόνη κυβέρνηση στην Ε.Ε. που κάνατε κρατικοποίηση με αποτέλεσμα να την πληρώνουμε τώρα πολύ ακριβά διότι, και το κόστος της μεταφοράς αυξήθηκε διότι ερχόταν το ελληνικό δημόσιο και επιδοτούσε για άλλη μια φορά την κρατική εταιρεία, και οι υπηρεσίες που παρείχατε ως κρατικοποιημένος ΟΑΣΘ, ήταν τόσο απαράδεκτες που είχατε αφήσει την πόλη της Θεσσαλονίκης-η προηγούμενη διοίκηση εννοώ- με 230 λεωφορεία. Σήμερα λοιπόν κυκλοφορούν πάνω από 400.
Επομένως, η δική μας κυβέρνηση είναι η κυβέρνηση η οποία αύξησε το στόλο των λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη κατά 90%. Είναι η κυβέρνηση που έριξε το κόστος του εισιτηρίου 1,40 στο 1,20. Είναι η κυβέρνηση που βρήκε λύσεις με το leasing με το οποίο και τότε μας κάνατε κριτική. Είναι η κυβέρνηση που βρήκε λύση διότι στην ουσία δίνουμε συγκοινωνιακό έργο με τη σύμπραξη των ΚΤΕΛ και των ιδιωτών. Είναι η κυβέρνηση που θα κάνει και τον μεγάλο διαγωνισμό για να έρθουν τα λεωφορεία.
(Συνέχεια ομιλίας κυρίου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών)
Και είναι και η Κυβέρνηση, κύριε Γιαννούλη – το ξέρω ότι αυτό δεν σας αρέσει να το ακούτε – που έκανε προσλήψεις εργαζομένων, που εσείς δεν κάνατε ποτέ. Εσείς τη χρεοκοπήσατε. Καταλαβαίνω ότι σας αρέσει έχετε μια τάση να έρχεστε σε αντιπαράθεση. Δεν κάνω αυτή τη στιγμή αντιπαράθεση μαζί σας. Σας αναφέρω. Σας προκαλώ και σας προσκαλώ να κάνετε επίκαιρη ερώτηση αύριο. Να την κάνετε και να έρθουμε στη Βουλή και να απαντήσουμε με στοιχεία. Γιατί εσείς μας δίνετε στοιχεία αυτήν τη στιγμή τα οποία εμείς αμφισβητούμε. Επομένως, εδώ είμαστε να καταθέσετε εσείς τα στοιχεία σας, εμείς τα στοιχεία μας, να κάνουμε διάλογο και να αποφασίσουν οι πολίτες ποιος έχει δίκιο και ποιος έχει άδικο. Σας ευχαριστώ πολύ.