Σχεδόν τρία χρόνια από την ανάληψη της εξουσίας από τη ΝΔ, η εικόνα των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, ούτε στο ελάχιστο δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της πόλης και του επιβατικού κοινού.
Πλέον έχει γίνει φανερό πως προτεραιότητα της διοίκησης Σκόδρα, με την καθοδήγηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, δεν είναι η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών αλλά η απαξίωση του ΟΑΣΘ, προκειμένου να δρομολογηθεί η επανιδιωτικοποίηση του.
Μόνη τους έγνοια να παραχωρούν το συγκοινωνιακό έργο σε ιδιώτες έναντι υψηλού τιμήματος, περιορίζοντας μόλις σε 80 τα λεωφορεία του οργανισμού που εκτελούν καθημερινά δρομολόγια.
Παράλληλα δεν διατάζουν να προχωρήσουν και στη συκοφάντηση των εργαζομένων τους οποίους αντιμετωπίζουν με εκδικητική, τιμωρητική διάθεση.
Στη συνάντηση με τον Πρόεδρο και μέλη του Προεδρείου του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, συζητήσαμε διεξοδικά για την κατάσταση του οργανισμού και εκφράσαμε τη στήριξη μας στα αιτήματα των εργαζομένων που αφορούν στην εφαρμογή της επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας, στην καταβολή των επιδομάτων ανθυγιεινού και θέσεως ευθύνης και στην κατάθεση τροπολογίας ώστε να μην περικοπούν αναδρομικά οι μισθοί των εργαζομένων κατά 25%.
Κοινή μας διαπίστωση και κοινός στόχος, που εκφράζει και τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών, είναι η διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.