Τραγέλαφος με τα 49 λεωφορεία της Λειψίας, που επιβάρυναν το ελληνικό δημόσιο διαμέσου του ΟΑΣΘ με το πενταπλάσιο του κόστους κτήσης τους και τελικά αποσύρθηκαν λόγω ακαταλληλότητας. Το εντυπωσιακό είναι πως ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, όταν του έθεσα το θέμα στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, δήλωσε άγνοια τόσο για την απόσυρση των λεωφορείων όσο και για το τελικό κόστος κτήσης τους. Η ευθύνη για την προμήθειά τους, την σπατάλη άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ και την κοροϊδία του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης εν μέσω κορωνοϊού και συνωστισμών ανήκει ολόκληρη στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, τον δήμο Θεσσαλονίκης και τον ΟΑΣΘ. Παραπλανητική η εικόνα για τα λεωφορεία που κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από το Σταθμαρχείο του ΟΑΣΘ από 1/ έως 15/6 ο μεγαλύτερος αριθμός λεωφορείων που διέθεσε ανά ημέρα η εταιρεία που νοικιάζει με leasing στον ΟΑΣΘ ήταν 124 έναντι της συμβατικής υποχρέωσης των 180. Από την 1/6 μέχρι τις 15/6 ο αριθμός οχημάτων που κυκλοφόρησαν δεν ξεπέρασε τα 309.