« Οι εικόνες «σαρδελοποίησης» των επιβατών στα λεωφορεία, ο μικρός σε σχέση με τις ανάγκες της πόλης αριθμός λεωφορείων που κυκλοφορούν, η κακή λειτουργία του συστήματος τηλεματικής, είναι πλέον καθημερινότητα στον ΟΑΣΘ Αδιανόητο να μην έχει ολοκληρωθεί τρια χρόνια τώρα ο διαγωνισμός για την προμήθεια σύγχρονων λεωφορείων σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα». Αυτό τόνισε «Στο Κόκκινο 91,4», ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών Χρήστος Γιαννούλης. «Εκτός από τη δυσλειτουργία του ΟΑΣΘ, που τη βιώνει καθημερινά το επιβατικό κοινό, έχουν επανέλθει και φαινόμενα αδιαφάνειας. Δυστυχώς το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που θα ήταν σε λειτουργία εάν δεν άλλαζε το σχεδιασμό η κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν θα είναι έτοιμο πριν από την άνοιξή του 2024, με βάση το χρονοδιάγραμμα της αναδόχου κατασκευαστικής εταιρεία».