📌Με μοναδική της έννοια την εκχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, συνεχίζει να αντιμετωπίζει η κυβέρνηση τον ΟΑΣΘ, όπως έγινε σαφές στη συνάντηση των βουλευτών Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Χρήστου Γιαννούλη και Κατερίνας Νοτοπούλου, με τον Πρόεδρο του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Γιάννη Δήμκα.
📌Με ποια λογική ανακοινώθηκε η διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες ύψους 646.800.000, όταν δεν υπάρχει ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τις δημόσιες συγκοινωνίες, μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό;
📌Όταν δεν είναι γνωστό ποιες γραμμές θα καταργηθούν, ποιες θα τροποποιηθούν και ποιες θα προστεθούν;
📌Όταν δεν είναι γνωστό ποιο είναι το έργο που θα κληθούν να αναλάβουν οι ιδιώτες πάροχοι του συγκοινωνιακού έργου στην πόλη;
📌Με ποια λογική προβλέπεται η παραχώρηση σε ιδιώτες σχεδόν πάνω από το 50% του συγκοινωνιακού έργου, ενώ στην Αττική το ποσοστό δεν ξεπερνά το 15%;
📌Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη αντί να ενσκήψει στα προβλήματα του ΟΑΣΘ και να δώσει λύσεις, συνεχίζει την τακτική της απαξίωσης του Οργανισμού, που εφαρμόζει εδώ και πέντε χρόνια.
📌Το μέλλον των δημόσιων συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη μας αφορά όλους. Κόμματα, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, επαγγελματικοί και κοινωνικοί φορείς, πολίτες, πρέπει όλοι να πάρουν θέση.
📌Η κυβέρνηση Μητσοτάκη πρέπει να αντιληφθεί ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι το πρόθυμο πειραματόζωο των ανεύθυνων πολιτικών της επιλογών.
📌Αδιαπραγμάτευτη θέση μας είναι η διατήρηση και ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών, με χαμηλό κόστος για τους επιβάτες, με κοινωνικό αποτύπωμα, με εξυπηρέτηση των αναγκών της πόλης, με καλές συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους.