Με μοναδική της έννοια την εκχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, συνεχίζει να αντιμετωπίζει η κυβέρνηση τον ΟΑΣΘ, όπως έγινε σαφές στη συνάντηση των βουλευτών Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Χρήστου Γιαννούλη και Κατερίνας Νοτοπούλου, με τον Πρόεδρο του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Γιάννη Δήμκα.
Με ποια λογική ανακοινώθηκε η διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες ύψους 646.800.000, όταν δεν υπάρχει ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τις δημόσιες συγκοινωνίες, μετά την έναρξη λειτουργίας του Μετρό;
Όταν δεν είναι γνωστό ποιες γραμμές θα καταργηθούν, ποιες θα τροποποιηθούν και ποιες θα προστεθούν;
Όταν δεν είναι γνωστό ποιο είναι το έργο που θα κληθούν να αναλάβουν οι ιδιώτες πάροχοι του συγκοινωνιακού έργου στην πόλη;
Με ποια λογική προβλέπεται η παραχώρηση σε ιδιώτες σχεδόν πάνω από το 50% του συγκοινωνιακού έργου, ενώ στην Αττική το ποσοστό δεν ξεπερνά το 15%;
Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη αντί να ενσκήψει στα προβλήματα του ΟΑΣΘ και να δώσει λύσεις, συνεχίζει την τακτική της απαξίωσης του Οργανισμού, που εφαρμόζει εδώ και πέντε χρόνια.
Το μέλλον των δημόσιων συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη μας αφορά όλους. Κόμματα, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, επαγγελματικοί και κοινωνικοί φορείς, πολίτες, πρέπει όλοι να πάρουν θέση.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη πρέπει να αντιληφθεί ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι το πρόθυμο πειραματόζωο των ανεύθυνων πολιτικών της επιλογών.
Αδιαπραγμάτευτη θέση μας είναι η διατήρηση και ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών, με χαμηλό κόστος για τους επιβάτες, με κοινωνικό αποτύπωμα, με εξυπηρέτηση των αναγκών της πόλης, με καλές συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους.