Τέσσερα χρόνια τώρα το επιβατικό κοινό στη Θεσσαλονίκη και οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, είναι τα θύματα της μικροκομματικής αντίληψης της ΝΔ για τις αστικές συγκοινωνίες.
Η αποδιοργάνωση και απαξίωση του ΟΑΣΘ, ήταν στον πυρήνα του σχεδίου της κυβέρνησης Μητσοτάκη, με στόχο την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού.
Ο ΟΑΣΘ αποτελεί περιουσιακό στοιχείο των πολιτών και θα πρέπει να είναι φορέας εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού με διαφάνεια, αποτελεσματικότητα, ασφάλεια.
Αδιαπραγμάτευτη θέση μας είναι η διατήρηση και ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών, με χαμηλό κόστος για τους επιβάτες, με κοινωνικό αποτύπωμα, με εξυπηρέτηση των αναγκών της πόλης, με καλές συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους, χωρίς περαιτέρω συρρίκνωση του εισοδήματος τους.
Είναι επιβεβλημένη η κάλυψη των εκατοντάδων κενών θέσεων εργασίας αλλά και η ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την προμήθεια σύγχρονων λεωφορείων.
Πρέπει παράλληλα να προχωρήσουν οι μελέτες για την αναδιάρθρωση των γραμμών και για τον εκσυγχρονισμό των αμαξοστασίων για να μπορούν να υποδεχθούν τα νέα λεωφορεία.
Επιβεβλημένη και η επαναλειτουργία ενός δημόσιου φορέα -όπως ήταν ο ΑΣΥΘ που κατήργησε η ΝΔ- που θα αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο με διασύνδεση όλων των διαθέσιμων μέσων.
Η προοδευτική διακυβέρνηση της επόμενης μέρας θα κάνει πράξη τον στόχο για δημιουργία ενός υγιούς ΟΑΣΘ.