Μπορεί η παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης να έχει παραπεμφθεί στις καλένδες, η διαχείριση και η λειτουργία του ωστόσο περνούν εσπευσμένα σε χέρια ιδιωτικού φορέα.
Αυτή είναι η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών που προχωρά σε διαγωνισμό για το έργο «Λειτουργία και Συντήρηση του Μετρό της Θεσσαλονίκης», προϋπολογισμού 292 εκατ. ευρώ μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.
Επιλέγουν να παραδώσουν το έργο στα χέρια ιδιωτών που προφανώς θα έχουν ως πρώτο στόχο την κερδοφορία τους.
Ελπίζουμε και ευχόμαστε έστω και την τελευταία στιγμή να καταλάβει ο κ. Καραμανλής ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης αποτελεί περιουσιακό στοιχείο όλων των πολιτών της ευρύτερης γεωγραφικής ενότητας του νομού Θεσσαλονίκης αλλά και όλων των Ελλήνων και Ευρωπαίων πολιτών που την επισκέπτονται.
Καλό θα ήταν στα παιχνίδια της αδιαφάνειας, της Ν.Δ. και της κυβέρνησης Μητσοτάκη να αφήσουν απ’ έξω υποδομές μεγάλης σημασίας