Από το Μάιο του 2019 ο σιδηροδρομικός άξονας Αθήνα-Θεσσαλονίκη μήκος περίπου 500 χιλιομέτρων αποτελείται από μία διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή. Πως κατάφεραν το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη που διαρκούσε 4 ώρες, να ξαναγίνεται 4,5 ώρες; Με το νόμο της αδράνειας τα έργα δεν προχώρησαν ούτε ένα βήμα, εδώ και δύο σχεδόν χρόνια. Προσθέτουν έξοδα αλλά δεν φέρνουν αποτέλεσμα. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη κάνει κάθε μέρα, ότι μπορεί για να εξαντλήσει κάθε ψήγμα αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης που της έχει απομείνει. Ένα χρόνο μετά την εμφάνιση της πανδημίας του αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ουσιαστικά παραδέχτηκε ότι δεν υπάρχει κανένα υγειονομικό πρωτόκολλο για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τα μέτρα προστασίας από τον κορονοιό.