Σας παραθέτουμε σημεία της τοποθέτησης του βουλευτή Α Θεσσαλονίκης του
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής
Παραγωγής και Εμπορίου, με αντικείμενο τη «Σύσταση, λειτουργία και
αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας
Πολιτικής Αεροπορίας και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών
και Μεταφορών» .
«Είναι αδύνατο να περιοριστώ στην τοποθέτηση μου στη Βουλή στα άρθρα του
νομοσχεδίου για τη σύσταση, λειτουργία και τις αρμοδιότητες της Αρχής Πολιτικής
Αεροπορίας, όταν στην πόλη μου δίνεται μία σκληρή και πολλές φορές άνιση μάχη
για να σωθούν ανθρώπινες ζωές.
Όταν αποκαλύπτεται πως ο ίδιος ο Πρωθυπουργός συμμετείχε στην -με τραγικά
αποτελέσματα- τηλεδιάσκεψη όπου προτιμήθηκε να μην ενισχυθούν τα μέτρα
προστασίας στη Θεσσαλονίκη και να υπάρξει ανοχή στο εορταστικό τριήμερο, αν
και τα επιδημιολογικά στοιχεία έδειχναν προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Όταν ο υπουργός Υγείας σε παγκόσμια πρώτη και με άψογα γραφικά μας
περιγράφει τη διαδικασία του εμβολιασμού, θυμίζοντας μάγο προφήτη με τη
γυάλινη σφαίρα, θυσιάζοντας το παρόν.
Η μόνη σφαίρα όμως που υπάρχει στην πραγματικότητα είναι η σφαίρα που έφυγε
από το περίστροφο της κυβέρνησης και επιμολύνει το τραύμα στη δημόσια υγεία
και το ΕΣΥ.
Η επίταξη των ιδιωτικών κλινικών, η πλήρης αξιοποίηση του 424 στρατιωτικού
νοσοκομείου είναι πλέον μονόδρομος.
Παράλληλα πρέπει να δοθούν κίνητρα για να επιστρέψουν οι επικουρικοί γιατροί
που για την ανεκτίμητη προσφορά τους αμείβονταν με 950 ευρώ!
Δεν μπορεί να προσκαλείτε ιδιώτες γιατρούς με αμοιβή 2.000 και 3000 ευρώ , την
ώρα που ο διευθυντής μίας ΜΕΘ αμείβεται με 1900 ευρώ.
Κατέρρευσε με κρότο το αφήγημα του κυρίου Καραμανλή πως είναι χαμηλοί οι
δείκτες διασποράς στα Μέσα Μαζική Μεταφοράς. Μόνο στον ΟΑΣΘ έχουμε 75

κρούσματα, με πέντε εργαζόμενους να νοσηλεύονται και έναν να είναι δυστυχώς
στην εντατική. 180 εργαζόμενοι είναι σε καραντίνα.
Με το σχέδιο της Ν.Δ. για την ΥΠΑ απεμπολείται ο δημόσιος έλεγχος στα κρατικά
αεροδρόμια της χώρας. Το σχέδιο Καραμανλή, το οποίο παραδίδει σε ιδιώτες την
ασφάλεια των πτήσεων και των επιβατών, όπως και τη διαχείριση ευαίσθητων
εθνικών θεμάτων, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό».