«Ακολουθώντας για άλλη μία φορά την προσφιλή της τακτική, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, επιχειρεί με συμψηφισμούς και με διάχυση των ευθυνών, να αναζητήσει άλλοθι για την αδράνεια, την ανικανότητα και την ανευθυνότητα της. Δεν είμαστε όμως όλοι ίδιοι». Αυτό τόνισε στο Κόκκινο 105,5, ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών Χρήστος Γιαννούλης. «Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτή που ολοκλήρωσε το πιο δύσκολο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου το 2018, με τη διπλή γραμμή στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με σήραγγες χιλιομέτρων, με γέφυρες πάνω σε ρήγματα, με εκατοντάδες χιλιόμετρα ηλεκτροδότησης. Επί ΣΥΡΙΖΑ ξεπεράστηκαν τα προβλήματα των συμβάσεων για τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση και η τελική σύμβαση που υπεγράφη το 2019 προέβλεπε λειτουργία του συστήματος στο τέλος του 2020. Την ίδια περίοδο και για να αντιμετωπιστούν τα κενά ασφαλείας είχαν τοποθετηθεί από δύο έμπειροι σταθμάρχες σε όλους τους κεντρικούς σταθμούς της χώρας, όπως και κλειδούχοι σε όλα τα απαραίτητα σημεία Αλλά και ως αντιπολίτευση ήδη από το 2020 με ερωτήσεις στη Βουλή, παρεμβάσεις, αναφορές, είχαμε θέσει τα θέματα ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο και τονίσαμε την ανάγκη λήψης μέτρων»