300 λεωφορεία που προορίζονταν για τον ΟΣΥ στην Αθήνα, πανομοιότυπα με αυτό που μίσθωσε ο ΟΑΣΘ, κρίθηκαν ακατάλληλα από το ελεγκτικό συνέδριο. Ο σοβαρότερος λόγος ήταν ο ανεπαρκέστατος αερισμός. Στη Θεσσαλονίκη συνεχίζουν να στοιβάζουν τους επιβάτες σε λεωφορεία που χρυσοπληρώνουμε και δεν αερίζονται. Οι εργαζόμενοι το τονίζουν καθημερινά και ο υπόλογος στη δικαιοσύνη Πρόεδρος του ΟΑΣΘ «ποιεί την νήσσαν». Προφανώς ο κύριος Σκόδρας υιοθετεί την άποψη του υπουργού Υποδομών Κώστα Καραμανλής πως ο ιός δεν κολλάει στους χώρους εργασίας και τα μέσα μεταφοράς. Αποδεικνύεται ότι ο επικεφαλής του ΟΑΣΘ διέπεται από αναισθησία. Για άλλη μία φορά τον προκαλούμε να προσέλθει σε έναν ανοιχτό δημόσιο διάλογο για να μάθουν οι πολίτες την αλήθεια για τον ΟΑΣΘ. Το ταχύτατα μεταδιδόμενο βρετανικό στέλεχος του κορωνοϊού ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό, σύμφωνα με τους επιστήμονες, για την εκτίναξη του αριθμού των κρουσμάτων. Εδώ και ένα μήνα ζητάμε επισήμως να ενημερωθούμε για τις πτήσεις από τη Μεγάλη Βρετανία. Με ποιόν τρόπο και βάση ποιων πρωτοκόλλων εισέρχονται στη χώρα μας οι επιβάτες; Η πολιτεία πρέπει με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο να σταθεί στο πλευρό των κατοίκων στις πληγείσες από το ισχυρό σεισμό περιοχές. Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ως επισπεύδουσα αντιπολίτευση θα συμβάλει με προτάσεις για όποια κενά ή παραλείψεις διαπιστωθούν.