“Το φθινόπωρο του 2015, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ξεμπλόκαρε τις διαδικασίες, για να υλοποιηθεί η οδική σύνδεση του ΟΛΘ με την ΠΑΘΕ. Ένα έργο τεράστιας σημασίας για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ενόψει και της επέκτασης του 6ου προβλήτα, που καθυστερούσε ανεπίτρεπτα.
Ξεκίνησαν οι μελέτες δημοπράτησης και η αδειοδότηση του έργου, ενώ η χρηματοδότηση του έργου εντάχθηκε στον Άξονα Προτεραιότητας 3:«Διευρωπαϊκό οδικό δίκτυο και οδική ασφάλεια», με κονδύλια του Ταμείου Συνοχής και του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
Έρχεται λοιπόν τώρα ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, κατά την προσφιλή του μέθοδο να οικειοποιηθεί ένα έργο, αποκρύπτοντας τις λύσεις που δόθηκαν την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.
Τολμά και μιλάει ο υπουργός που μοναδική του έννοια είναι η επικοινωνιακή διαχείριση της αδράνειας και της ανικανότητας της κυβέρνησης Μητσοτάκη στον τομέα των υποδομών και των μεταφορών.
Ο υπουργός που με τις ενέργειες του και με τις “ευλογίες” του Πρωθυπουργού, μετέτρεψε ξανά σε ανέκδοτο, το έργο κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς η λειτουργία του μετατίθεται για το 2025!
O υπουργός που έβαλε φαρδιά πλατιά την υπογραφή του σε δεκάδες απευθείας αναθέσεις εκατομμυρίων ευρώ από τον Ιούλιο του 2019 μέχρι σήμερα και έχει προσωπικά χρεωθεί με την ακύρωση σημαντικών έργων της πόλης και του λιμένα της ( Διαμετακομιστικό κέντρο, Σιδηροδρομική σύνδεση κ.λ.π). Οι μόνοι τομείς στους οποίους παίρνει άριστα ο κος Καραμανλής είναι η διαστρέβλωση, το ψέμα και η ακύρωση έργων”.
Χρήστος Γιαννούλης
Βουλευτής Α Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών