Δεν δικαιούται η κυβέρνηση Μητσοτάκη να εμφανίζει ως κάτι νέο, ένα σχέδιο το οποίο υπήρχε και με δική της ευθύνη μπήκε για πέντε χρόνια στο συρτάρι.
Η μελέτη για την προέκταση του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, ήταν ώριμη ήδη από το 2019 και είχαν δρομολογηθεί οι διαδικασίες με στόχο την έναρξη των έργων κατασκευής το 2021.
Λέξη δεν ειπώθηκε στη χθεσινή ημερίδα από τα κυβερνητικά στελέχη για τον προαστιακό σιδηρόδρομο, που λειτουργούσε απρόσκοπτα έως το 2019 και στη συνέχεια απαξιώθηκε.
και προσβλητική για την τεράστια πολιτιστική κληρονομιά του προσφυγικού ελληνισμού, η απόφαση να στεγαστεί το τεράστιο αρχειακό και μουσειακό υλικό σε μόλις 546 τμ, αντί στο κτήριο Α3, όπου θα μεταφερθούν τα αρχαιολογικά ευρήματα από τις ανασκαφές για την κατασκευή του Μετρό της πόλης.