«Δεν χρειάστηκαν παρά λίγα 24ωρα «μερικής κανονικότητας» για να καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος το αφήγημα της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ που «τα έχει 500».
Δεν είναι μόνο ο αριθμός των οχημάτων που δρομολογούνται και δεν ξεπερνούν τα 400. Είναι και τα 50 λεωφορεία κλειστού τύπου, που κυκλοφορούν και δεν διαθέτουν παράθυρα και σύστημα εξαερισμού.
Είναι και οι εικόνες «σαρδελοποίησης» που είναι πλέον καθημερινές και όχι μόνο σε ώρες αιχμής.
Είναι και τα ελλιπή μέτρα προστασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, που οδήγησαν σε αύξηση των κρουσμάτων κορονοιού.
Είναι και η δραματική μείωση του αριθμού των εργαζομένων που από 2.300, στο τέλος του έτους θα είναι 1600.
Είναι εν τέλει η ξεκάθαρη επιδίωξη της κυβέρνησης Μητσοτάκη, με ορίζοντα το 2025, να επαναφέρει το αμαρτωλό παρελθόν του ΟΑΣΘ, παραδίδοντας τον στα χέρια ιδιωτών».
Χρήστος Γιαννούλης Βουλευτής Α Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών