Υποδεχόμαστε τον τέταρτο μήνα του έτους και λέμε «Χρόνια Πολλά» στην Νέα Δημοκρατία που προφανώς σήμερα, 1η Απριλίου γιορτάζει όλα τα ψέματα που έχει πει στον ελληνικό λαό.

1. Ο κορονοϊός δεν κολλάει στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς!

Ήταν Πέμπτη 12 Νοεμβρίου του 2020 όταν ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ισχυρίστηκε από το βήμα της Βουλής ότι υπάρχουν μελέτες που υποστηρίζουν πως τα Μέσα Μεταφοράς δεν παίζουν σημαντικό ρόλο στη διασπορά του κορονοϊού. Αυτό εξάλλου ήταν κάτι που τόσο ο ίδιος όσο και ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Καραμανλής υποστήριζαν επί μήνες!

Ψέμα: Τελικά η κυβέρνηση, τέσσερις μήνες αργότερα παραδέχτηκε το αυτονόητο, ότι ο κορωνοϊός κολλάει στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών στις 10 Μαρτίου του 2021 ομολόγησε  ότι «η χρήση των ΜΜΜ εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους διάδοσης του κορωνοϊού». Πρόκειται για (εκπρόθεσμη) τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών στο νομοσχέδιο «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

2. Στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν 350 λεωφορεία 

Από τον Μάιο του 2020 ο Υπουργός μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής  δήλωνε ότι «Ως αυτήν την στιγμή κυκλοφορούν 350 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, με στόχο ως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο να ανέλθουν στα 500» ενώ ταυτόχρονα, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση μου μού απάντησε ότι ψεύδομαι όταν λέω ότι κυκλοφορούν 180 λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη και επέμενε για τον αριθμό των 350 λεωφορείων.

Ψέμα: Αμέσως μετά όμως ήρθε και το αποκαλυπτικό εξώδικο του Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΘ. Ευτυχώς!

3. Οι καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας του Πρωθυπουργού 

Ο Πρωθυπουργός, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, σε συζήτηση που είχε με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Δημήτρη Παπαλεξόπουλο, την Τρίτη 3 Μαρτίου, είχε δηλώσει πως πολλοί νέοι και ταλαντούχοι άνθρωποι χρειάστηκε να φύγουν από την Ελλάδα την τελευταία δεκαετία σε αναζήτηση καλύτερων ευκαιριών. Ταυτόχρονα είχε υποστηρίξει ότι προφανώς η ελληνική οικονομία θα χρειαστεί να δημιουργήσει καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας που ικανοποιούν τις φιλοδοξίες των ανθρώπων που μπορεί να επιλέξουν την επιστροφή τους στην Ελλάδα, καθώς τώρα έχουν την ευκαιρία να αναζητήσουν την απασχόληση  τους στην πατρίδα τους.


Ψέμα: Αν ήταν αλήθεια θα ξεκινούσε από τους 5.500 νέους ταλαντούχους επιστήμονες του Ειδικού Προγράμματος Πτυχιούχων στον Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα, οι οποίοι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στο σύστημα απονομής των συντάξεων, η καθυστέρηση των οποίων ανέρχεται σε 360.000 έναντι 185.000 που ήταν πριν περίπου ένα χρόνο. Σήμερα 600 περίπου άνεργοι πτυχιούχοι από το Πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για τους 5.500 έχουν εργαστεί ήδη στον e- ΕΦΚΑ και έχουν τόσο τις εξειδικευμένες γνώσεις και τη διάθεση όσο και την εμπειρία, να συνδράμουν ουσιαστικά και να αντιμετωπίσουν με επιτυχία κάθε δύσκολη κατάσταση του δημοσίου, όπως είναι ο τομέας των συντάξεων.

4. Δεν υπάρχουν πια οδηγοί αποσπασμένοι δεξιά και αριστερά

Στις 30 Οκτωβρίου του 2020 ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής είχε δηλώσει στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ ότι «Δεν υπάρχουν πια οδηγοί αποσπασμένοι δεξιά και αριστερά», απαντώντας μ’ αυτό τον τρόπο στις επικρίσεις του ΣΥΡΙΖΑ.

Ψέμα: Τον Υπουργό τον διέψευσα με την επίκαιρη ερώτηση μου στις 29 Μαρτίου. Ειδικότερα από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας διοίκησης τον Αύγουστο του 2019, έγιναν τον πρώτο κιόλας μήνα γύρω στις 30 αποστάσεις οδηγών. Αναλυτικότερα το 2019 (63 αποσπάσεις), το 2020 (104) και το 2021 (10). Συνολικά και για τα 3 έτη υπολογίζεται ότι έγιναν περίπου 177 αποσπάσεις εργαζομένων με μητρώο οδηγού σε άλλες θέσεις ως επί το πλείστον στην Διεύθυνση Συντήρησης. Οι εργαζόμενοι παραπονούνται ότι μεταξύ των αποσπασμένων περιλαμβάνονται όλα τα μέλη της παράταξης της ΔΑΚΕ. Υποστηρίζουν ότι ο πρόεδρος της παράταξης μεταφέρθηκε από τον Σεπτέμβριο του 2019 από οδηγός στην Κίνηση σε θέση Νυχτερινού οδηγού στο Αμαξοστάσιο, Ο Γ.Γ. της παράταξης από Εκδότης Εισιτηρίων έγινε Υπεύθυνος Γραφείου, ο αντιπρόεδρος από οδηγός κατέλαβε τη θέση του Τμηματάρχης Προμηθειών, ο αναπληρωτής Γραμματέας από οδηγός αποσπάστηκε ως διοικητικός υπάλληλος, όπως και ο οργανωτικός γραμματέας. Όλη η διοίκηση της παράταξης ΔΑΚΕ έφυγε στην κυριολεξία από το «τιμόνι’»και αποσπάστηκε σε άλλες θέσεις χωρίς κανένα τυπικό προσόν και χωρίς να υπάρχει ανάγκη της υπηρεσίας.