Όσα περιγράφουν ο Πρωθυπουργός και τα κυβερνητικά στελέχη για τη Θεσσαλονίκη είναι απλά σκηνικό της δικής τους ονειροχώρας αλλά όχι της πραγματικότητας.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει κινηθεί ποτέ με ΙΧ στους κεντρικούς οδικούς άξονες σε ώρα αιχμής, δεν έχει περιμένει στη στάση 45 λεπτά για το λεωφορείο του ΟΑΣΘ, δεν έχει μείνει μπλοκαρισμένος μιάμιση ώρα στην περιφερειακή.
Εύκολα μπορούμε να φανταστούμε τι θα συμβεί όταν λόγω των έργων κατασκευής της πολυδιαφημιζόμενης Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, θα μειωθούν από έξι σε τέσσερεις οι λωρίδες κυκλοφορίας της υπάρχουσας περιφερειακής οδού.
Είναι ανύπαρκτος ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τη διαχείριση του κυκλοφοριακού σε επίπεδο πολεοδομικού συγκροτήματος, με τη διασύνδεση όλων των διαθέσιμων μέσων μεταφοράς.
Και αν στην Αθήνα υπάρχουν εναλλακτικές μετακίνησης του επιβατικού κοινού με δημόσια μέσα μεταφοράς, στη Θεσσαλονίκη ο ΟΑΣΘ είναι μονόδρομος.
Δείτε τα στατιστικά στοιχεία
Προωθήστε μια δημοσίευση
Όλες οι αντιδράσεις:
Δήμητρα Θωμά, Thanasis Iliadis και 6 ακόμη