Τα σημαντικά έργα στον τομέα των μεταφορών δεν αρχίζουν και δεν ολοκληρώνονται στο πλαίσιο μίας κυβερνητικής θητείας. Δεν μπορούν να έχουν το στοιχείο της κομματικής ιδιοτέλειας, της αλαζονείας και της έπαρσης. Αυτό επιβάλλει ένα διαφορετικό πολιτικό πλαίσιο. Επιβάλλει εθνική στρατηγική και συνεννόηση για τα μεγάλα έργα στον τομέα των μεταφορών με τρείς άξονες: Αποτελεσματικότητα στην εκτέλεση των έργων, διαφάνεια, περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Το δημόσιο μπορεί να παρέχει τους αυστηρούς ελεγκτικούς μηχανισμούς για ένα ιδιωτικό τομέα που θα αναπτύσσεται, θα κερδίζει αλλά παράλληλα θα συμβάλει με την αποτελεσματικότητα στην εκτέλεση των έργων και την ποιότητα. Αυτά που συζητάμε σήμερα θα έπρεπε να είναι τα αυτονόητα των προηγούμενων δεκαετιών. Πρέπει επιτέλους να υπάρξει ένας δημιουργικός πολιτικός και τεχνοκρατικός διάλογος για να βρούμε έναν κοινό τόπο και να συνεννοηθούμε για το μέλλον που ξεπερνά τα όρια μίας πολιτικής, κομματικής ή κυβερνητικής δράσης. Πρέπει να υπάρξει παρέμβαση για το λιμάνι της Ουρανούπολης, το δεύτερο λιμάνι της χώρας όσον αφορά την επιβατική κίνηση, ένα λιμάνι-φάντασμα. Ένα λιμάνι που