Ο Νίκος Παππάς, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και ο Χρήστος Γιαννούλη, αναπληρωτής τομεάρχης, επισημαίνουν συγκεκριμένα πως «Οι σημερινές «βόλτες» του κ. Γεραπετρίτη δεν “μαζεύουν” τη διάλυση που επήλθε με ευθύνη των Μητσοτάκη και Καραμανλή. Ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αν και επικεφαλής του επιτελικού κράτους ως σήμερα, συνεχίζει να κάνει ότι δεν έμαθε για τις εκατοντάδες καταγγελίες και τα εξώδικα των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο και τις πάνω από 100 παρεμβάσεις μας για φλέγοντα ζητήματα του τομέα».

«Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αλλά αντί να επισκεφτεί (και) τον κόμβο ΤΧ1 – κέντρο ελέγχου με τα χίλια προβλήματα, βρέθηκε μόνο στον κεντρικό σταθμό της πόλης», σημειώνουν ο Ν. Παππάς και ο Χρ. Γιαννούλης, και επισημαίνουν πως «από τον Νοέμβριο του 2021 είχαμε αναδείξει σε επιτόπια επίσκεψή μας στον ΤΧ1, σε έναν από τους σημαντικότερους σιδηροδρομικούς κόμβους, που στεγάζεται σε ένα κτίριο – ερείπιο, την εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου και την εργασία των υπαλλήλων στα “τυφλά”, καθώς, μετά το 2019, τα συστήματα τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης είτε είναι “σβηστά” είτε υπολειτουργούν».

«Τότε, σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή λαϊκίζαμε», σημειώνουν οι τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κα προσθέτουν:

«Και τότε, όμως, και τώρα επιμένουμε στην ανάγκη ανάταξης του σιδηροδρόμου, αναβάθμισης της ασφάλειας των μεταφορών και ανάδειξης της αλήθειας για όσα συνέβησαν μια εβδομάδα πριν».

Η φωτογραφία επάνω, όπως και οι επόμενες, από την επίσκεψη των Νίκου Παππά και Χρήστου Γιαννούλη στον ΤΧ1 την 1η/11/2021:

 

npappas_xgiannoulis_tx1_2021a.jpg