Μετά τα λεωφορεία που καίγονται στις ανηφόρες, τα λεωφορεία με παράθυρα που δεν ανοίγουν εν μέσω πανδημίας, τώρα έρχονται και τα λεωφορεία, που όταν βρέχει «δροσίζουν» το επιβατικό κοινό.

Σύμφωνα με δημοσίευμα η χθεσινή καταιγίδα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είχε σαν αποτέλεσμα, όσοι πήραν το λεωφορείο της γραμμής 12 που εκτελεί το δρομολόγιο Κάτω Τούμπα – ΚΤΕΛ, να βρέχονται εντός του λεωφορείου. Ωστόσο πάντα σύμφωνα με το δημοσίευμα, ήταν θετικό ότι δεν έβρεχε τόσο δυνατά όσο έξω και έτσι οι ταλαίπωροι επιβάτες, που κάθονταν στις πόρτες ή στη φυσούνα βίωναν μόνο το «μαρτύριο» της σταγόνας.

Αλήθεια όταν ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωνε τον Σεπτέμβρη του 2019, την πρώτη φορά που ανέβηκε στη ΔΕΘ ως Πρωθυπουργός, ότι: «Μέχρι τη λειτουργία του Μετρό, θα υπάρξει ενίσχυση του ΟΑΣΘ», ποια ενίσχυση ακριβώς εννοούσε; Το επιβατικό κοινό ακόμα περιμένει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να ολοκληρώσει την εξαγγελθείσα επεξεργασία του μεσοπρόθεσμου σχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες. Και μέχρι τότε  μία βροχή (δεν) θα τους σώσει.