Είχα την τιμή να είμαι εισηγητής της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο νομοσχέδιο για τη Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα, το οποίο αποτελεί συνέχεια της νομοθέτησης επί ΣΥΡΙΖΑ και βασίζεται στη δουλειά που είχε γίνει την περίοδο 2016-2019. Πρέπει να απαλλάξουμε τη συζήτηση επί του νομοσχεδίου από μικροκομματικές εμμονές και αντιλήψεις. Πρέπει να σταλεί ένα πολύ ισχυρό μήνυμα στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης πως για την αξιοποίηση των χρηματοδοτικών εργαλείων απαιτούνται ολοκληρωμένα και τεκμηριωμένα σχέδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας. Είμαστε αντίθετοι στην παρουσία ιδιωτών εποπτών στα ΚΤΕΟ με την οποία αποκαλύπτεται για μία ακόμα φορά η εμμονή σας με την είσοδο ιδιωτών σε κάθε ελεγκτική διαδικασία. Παράλειψη του νέου νόμου είναι ο στόχος μείωσης ρύπανσης και θορύβου, ως βασικά προβλήματα, και τα οποία αποτελούν κατ’ εξοχήν στόχευση των ΣΒΑΚ βάσει ορισμού των ευρωπαϊκών οδηγιών Επιφυλασσόμαστε, δημιουργικά όμως, γιατί σε αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να ενώσουμε και να συνθέσουμε προτάσεις και ιδέες και να θέσουμε δικλείδες ασφαλείας για το τρίπτυχο διαφάνεια, αποτελεσματικότητα και αξιοκρατία