Ο Πρωθυπουργός ήταν ο μόνος στην Βουλή που δεν αντιλήφθηκε τις προτάσεις της αντιπολίτευσης, συνεχίζοντας το σύνηθες επικοινωνιακό μοτίβο που ακολουθεί εδώ και πέντε χρόνια. Αμεση ανάγκη εκπόνησης ενός μακροπρόθεσμου εθνικού σχεδίου, μακριά από κομματικούς εγωισμούς, για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των πυρκαγιών. Εδώ και πέντε χρόνια ποτέ δεν υπήρξε πραγματικό χρονοδιάγραμμα για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Απλά κατά καιρούς τόσο ο Πρωθυπουργός όσο και υπουργοί του έδιναν ημερομηνίες για επικοινωνιακούς λόγους. Η Θεσσαλονίκη δυστυχώς ακόμα και σήμερα παραμένει χωρίς επαρκείς συγκοινωνίες. Η εκκαθάριση του ΟΑΣΘ δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και η παραλαβή νέων λεωφορείων έχει γίνει και αυτή ένα σύντομο ανέκδοτο από το 2019. Χωρίς όλα τα παραπάνω, η κατασκευή του περιβόητου Fly Over, που γίνεται ουσιαστικά με σχέδια που εκπονήθηκαν προ εικοσαετίας, θα εντείνει σε τεράστιο βαθμό το ήδη μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.