Άλυτα παραμένουν τα προβλήματα των εργαζομένων στον κατασκευαστικό τομέα του Μετρό Θεσσαλονίκης, που διεκδικούν καλύτερες, ασφαλείς συνθήκες εργασίας και τη χορήγηση μέτρων προστασίας.
Στη συνάντηση με μέλη του Προεδρείου του Σωματείου τονίστηκε και η ανάγκη για άμεσες μισθολογικές αυξήσεις καθώς από το 2016 με τον ερχομό του νέου αναδόχου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, οι εργαζόμενοι υπέστησαν μειώσεις έως και 40%, με υποσχέσεις ότι με την επανεκκίνηση του έργου οι αμοιβές θα επανέλθουν σταδιακά σε πρωτύτερα επίπεδα, πράγμα το οποίο δεν έχει γίνει εδώ και 7 χρόνια.
Παράλληλα έχει συρρικνωθεί το προσωπικό των εργαζομένων με εμφανή την υποστελέχωση σε βασικούς τομείς για την αποπεράτωση του έργου.
Την ίδια ώρα η ΑΤΤΙΚΟ Μετρό περιορίζεται σε ρόλο παρατηρητή, αρνούμενη να στηρίξει τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων.