Πληθώρα σιδηροδρομικών διαβάσεων μένουν μερικώς φυλασσόμενες και επικίνδυνες. Την ώρα που 160 φύλακες, οι οποίοι προσλήφθηκαν το 2019 (μέσω ΑΣΕΠ) με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, βρίσκονται στον «αέρα», ο κ. Καραμανλής προτιμά, εδώ και δύο χρόνια, να δίνει το έργο σε εργολάβους.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη οφείλει να δώσει λύση είτε με επαναπροκήρυξη θέσεων είτε με παράταση συμβάσεων είτε με μονιμοποίηση των ανθρώπων που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Όχι να παίζει με την ασφάλεια και να σκορπά 7,5 εκατ. ευρώ (για τα έτη 2023-2025) σε εργολάβους για 46 σιδηροδρομικές διαβάσεις.
Τα θέματα ασφάλειας είναι σοβαρά. Και για εκείνους που εργάζονται στις διαβάσεις πέραν του 8ωρου και για τους εργολαβικούς εργαζόμενους εταιρειών, οι οποίες καταστρατηγούν εργασιακά και άλλα δικαιώματα.