Πως γίνεται το ελεγκτικό συνέδριο να κρίνει επικίνδυνα 300 λεωφορεία που προορίζονταν για την Αθήνα επειδή δεν υπάρχει επαρκής αερισμός και την ίδια ώρα στη Θεσσαλονίκη να κυκλοφορούν ίδιου τύπου λεωφορεία από τον ίδιο προμηθευτή. 325000 ευρώ θα κοστίσει ο καθαρισμός των εγκαταστάσεων του ΟΑΣΘ και δόθηκε με απευθείας ανάθεση σε εταιρία από τις Σέρρες η οποία μέχρι πριν την προκήρυξη ήταν κατασκευαστική. Απλός ο συνειρμός. Μπορεί ο κύριος Καραμανλής να μας δώσει μία πειστική απάντηση για τα 400000 ευρώ που δόθηκαν για τα έξοδα φύλαξη και στάθμευσης των 50 λεωφορείων από τη Λειψία; Η εμπιστοσύνη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει τρωθεί από τον τραγέλαφο των πολιτικών πρακτικών στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Οι προσδοκίες των πολιτών για ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα, σκοντάφτουν στην επιμονή της κυβέρνησης Μητσοτάκη να γυρίζει το χρόνο πίσω. Διαρκής ο διαγκωνισμός στο υπουργικό συμβούλιο, ποιος θα προσφέρει τις καλύτερες και ταχύτερες υπηρεσίες στα μεγάλα συμφέροντα. Ψαλιδίζουν τον ελεγκτικό χαρακτήρα του δημοσίου αλλά και την προοπτική να γίνει καλύτερο το δημόσιο προς όφελος των πολιτών. Τα νομοθετήματα της κυβέρνησης Μητσοτάκη έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τα συμφέροντα των πολλών. Στρατηγικό σχέδιο και συγκροτημένη σχεδίαση, είναι άγνωστες φράσεις για τη ΝΔ. Είμαστε υπερήφανοι γιατί η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έριξε το σπόρο με το νόμο για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, που είχε μάλιστα και ένα έντονο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Αμφιβάλλω εάν ο συνυπογράφων υπουργός Κώστας Καραμανλής γνωρίζει τι σημαίνει το αρτικόλεξο ΣΒΑΚ, τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που εξετάζουμε στο νομοσχέδιο.