Προσβάλει τη νοημοσύνη των πολιτών η κυβέρνηση Μητσοτάκη, όταν με καθυστέρηση πέντε ετών έρχεται να παρουσιάσει ένα νέο σχέδιο επί χάρτου για την επέκταση του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη.
Υπενθυμίζουμε ότι το έργο ήταν ώριμο ήδη από το 2019 και μάλιστα είχε υπογραφεί και η σύμβαση για την έναρξη των πρόδρομων εργασιών το φθινόπωρο του 2019.
Ο προχωρημένος σχεδιασμός από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προέβλεπε την έναρξη των κατασκευαστικών έργων το 2021 και την ένταξη τους για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ 2021-2027.
Η ανεύθυνη κυβέρνηση Μητσοτάκη ακύρωσε ουσιαστικά το έργο και έρχεται τώρα μετά από πέντε χρόνια αδράνειας, τρεις εβδομάδες πριν από τις Ευρωεκλογές, να υποσχεθεί επανέναρξη των διαδικασιών.
Είναι βέβαιο πως η κυβέρνηση θα κάνει τα αδύνατα δυνατά ώστε το μεγαλύτερο μέρος του συγκοινωνιακού έργου που εκτελούσε ο ΟΑΣΘ να περάσει σε χέρια ιδιωτών, απαξιώνοντας τον Οργανισμό.