Σε αποθήκη στη Σίνδο μέχρι να εκτελωνισθούν αλλά και να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για την κατασκευή σημείων φόρτισης, παραμένουν τα πρώτα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής εταιρείας Yutong, που έχουν ήδη φτάσει στην Θεσσαλονίκη από τις αρχές Μαρτίου, για να ενισχύσουν το στόλο του ΟΑΣΘ.
Ωστόσο είναι απορίας άξιο γιατί οι απαιτούμενες ενέργειες δεν έγιναν νωρίτερα, ώστε κατά την άφιξη των λεωφορείων αυτά να τεθούν άμεσα στην κυκλοφορία.
Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είχε δεσμευτεί ότι μέχρι το τέλος Απριλίου τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Ωστόσο η ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου αμαξοστασίου και των δικτύων φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων, εκτιμάται ότι δεν μπορεί να επιτευχθεί εντός των χρονοδιαγραμμάτων.
Με ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή και την οποία συνυπογράφουν 16 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ερωτάται ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, πότε θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την κατασκευή σημείων φόρτισης των ηλεκτρικών λεωφορείων, γιατί δεν προχώρησαν οι απαιτούμενες διαδικασίες πριν την παράδοση των λεωφορείων και τελικά πότε θα δοθούν στην κυκλοφορία τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία παραμένουν παροπλισμένα σε αποθήκη στη Σίνδο.