Στον αέρα είναι η πλέον η πολυδιαφημιζόμενη από τους κυρίους Μητσοτάκη και Σταικούρα, προμήθεια 250 ηλεκτρικών λεωφορείων τα οποία επρόκειτο να παραδοθούν μέχρι τον ερχόμενο Απρίλιο, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της Εφημερίδας των Συντακτών, η προθεσμία για την υπογραφή της σύμβασης έληξε στις 20 Σεπτεμβρίου και βάσει των όρων του διαγωνισμού δεν υπάρχει πλέον ανάδοχος.
Πέρασαν πενήντα μήνες από την ανάληψη της εξουσίας από τη ΝΔ και ακόμη δεν κατέστη εφικτό να ολοκληρωθεί έστω ένας από τους συνολικά πέντε διαγωνισμούς για την προμήθεια 770 λεωφορείων διαφορετικής τεχνολογίας.
Ενδεικτικό των προβλημάτων της όλης διαγωνιστικής διαδικασίας είναι και το γεγονός ότι ξεκίνησε χωρίς να έχουν δεσμευτεί όλα τα απαραίτητα κονδύλια για την πληρωμή των αναδόχων.
Όπως όλα δείχνουν και την επόμενη διετία η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα καταφύγει στις απευθείας αναθέσεις και προνομιακές συμβάσεις με τα ΚΤΕΛ και με ιδιώτες.