Η κατασκευή του Fly Over, σε μία πόλη χωρίς Μετρό και με τις αστικές συγκοινωνίες να παρουσιάζουν μία εικόνα διάλυσης, είναι ένα ναρκοπέδιο για την καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης. Αλήθεια πόσα χρόνια θα απαιτηθούν για να σταματήσει η ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων από το κυκλοφοριακό; Ποιος ήταν ο λόγος που για τη λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης επιλέγει η Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα σε αντίθεση με το Μετρό της Αθήνας την ευθύνη λειτουργίας του οποίου έχει το δημόσιο; Πόσα ακόμη εκατομμύρια θα απαιτηθούν για την ολοκλήρωση του Μετρό που ήδη έχει ξεπεράσει κατά 30% τον αρχικό προϋπολογισμό. Μόλις πρόσφατα η κυβέρνηση ενέκρινε νέο κονδύλι ύψους 14 εκατομμύριων, για την επανατοποθέτηση των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου και για αρχαιολογικές εργασίες.