Στα χνάρια του προκατόχου του Κώστα Καραμανλή, φαίνεται πως αποφάσισε να βαδίσει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρα, υποτιμώντας τη νοημοσύνη των κατοίκων της Θεσσαλονίκης, με τα λόγια αλλά και τις πράξεις του.
Αντί να ζητήσει μία συγνώμη για την εικόνα των αστικών συγκοινωνιών, έσπευσε προφανώς για επικοινωνιακούς λόγους να επιβιβαστεί χαμογελαστός σε λεωφορείο της γραμμής «3» του ΟΑΣΘ που εκτελεί το δρομολόγιο ΙΚΕΑ-Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και μάλιστα βρήκε θέση να κάτσει.
Έσπευσε να υποσχεθεί ότι το 2024 θα αφιχθούν στην πόλη τα πρώτα 100 ηλεκτρικά λεωφορεία, αλλά δεν βρήκε λέξη να πει για την τραγική εικόνα που παρουσιάζει ο ΟΑΣΘ, για την ταλαιπωρία που υφίσταται καθημερινά το επιβατικό κοινό, για αυτοαναφλεγόμενα επικίνδυνα μισθωμένα λεωφορεία, για τα ακατάλληλα τους θερινούς μήνες λεωφορεία της Λειψίας.
Διαβεβαίωσε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει μέσα στο 2024, αλλά ξέχασε ότι σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Κυριάκου Μητσοτάκη το 2019, το Μετρό θα έπρεπε ήδη να διανύει τον τέταρτο μήνα της λειτουργίας.
Τέσσερα χρόνια τώρα μαζί με τον πρώην Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκο Παππά, αναδείξαμε τα προβλήματα της πόλης στον τομέα των μεταφορών, καταθέσαμε συγκεκριμένες προτάσεις, καταγγείλαμε την αδιαφορία, την αδράνεια, την αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης της ΝΔ. Αυτό θα πράξουμε και στο μέλλον.