Διαβάσεις χωρίς φύλακες και μπάρες προστασίας με μόνη μία προειδοποιητική πινακίδα για τον κίνδυνο ηλεκτροπληξίας λόγω υψηλής τάσης, αποτελούν γνώριμο σκηνικό στη Βόρεια Ελλάδα.
Σχεδόν πέντε μήνες μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών και παρά τις διαβεβαιώσεις της προηγούμενης κυβέρνησης, εξακολουθούν μέχρι σήμερα να παραμένουν αφύλακτες πολλές διαβάσεις από τις οποίες πρέπει να διέλθουν τα τρένα.
Διαβάσεις, στις οποίες δεν λειτουργούν τα αυτόματα συστήματα για τις μπάρες ασφαλείας, οι φωτεινοί σηματοδότες και τα ηχητικά προειδοποιητικά σήματα.
Με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή, ερωτάται ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, πόσες είναι οι αφύλακτες ισόπεδες διαβάσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Μακεδονίας και ποιος ο σχεδιασμός για να επιλυθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα, σύμφωνα με τις προτάσεις του ΟΣΕ