Σε νέες περιπέτειες μπαίνει το Μετρό Θεσσαλονίκης καθώς υπάρχει σοβαρός κίνδυνος η απευθείας ανάθεση της λειτουργίας του Μετρό στην ανάδοχο κατασκευάστρια εταιρεία να μην εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή βάσει του ενωσιακού δικαίου.
Είχαμε εγκαίρως προειδοποιήσει πως η παράκαμψη του Διεθνή Ανοικτού Διαγωνισμού για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης, θα προκαλέσει νέες επιπλοκές που θα έχουν αντίκτυπο στο χρόνο λειτουργίας του Μετρό.
Με κοινή ερώτηση που καταθέσαμε με τον Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών Νίκο Παππά και την οποία συνυπογράφουν 22 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ερωτάται ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εάν η απευθείας ανάθεση στον ανάδοχο του βασικού έργου του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης, πρόσθετων υπηρεσιών εμπορικής λειτουργίας του μετρό και συντήρησης του δικτύου αυτού είναι συμβατή με το ενωσιακό δίκαιο;