Η κυβέρνηση αναζητά σανίδα σωτηρίας στη σύμβαση 717 για την εγκατάσταση τηλεδιοίκησης στο σιδηρόδρομο, αποκρύπτοντας όμως ότι το 2014 όταν υπεγράφη η σύμβαση, τα προαπαιτούμενα έργα υποδομής δεν υπήρχαν.
Γνωρίζουν πολύ καλά πως προϋπόθεση για να μπει σε λειτουργία το σύστημα τηλεδιοίκησης ήταν η ηλεκτροκίνηση σε όλο το δίκτυο, η διπλή σιδηροδρομική γραμμή και μία σειρά έργα υποδομών, που υλοποιήθηκαν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ
Το 2019 με βάση τα επίσημα στοιχεία της ΕΡΓΟΣΕ, η κυβέρνηση της ΝΔ παρέλαβε μία σύμβαση εκτελεσμένη στο 72% και χωρίς κανένα νομικό πρόβλημα και στα επόμενα, σχεδόν τέσσερα χρόνια, η κυβέρνηση κατάφερε να υλοποιήσει μόλις 4%.
Ανασύρουν τον φάκελο του δυστυχήματος στο Άδενδρο το 2017, για το οποίο όμως υπήρξε δικαστική απόφαση. Επιπλέον ελήφθησαν άμεσα μέτρα τόσο για τις συνθήκες εργασίας των μηχανοδηγών όσο και για την ενίσχυση των συνθήκων ασφαλείας.