Πρέπει να απαλλαγούμε από μία κυβέρνηση που έχει μία ιδεοληπτική εμμονή με την αποδόμηση των δημόσιων δομών και λειτουργειών και την εκχώρηση τους σε ιδιώτες». Αυτό τόνισε στο Πρακτορείο FM 104,9, ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών Χρήστος Γιαννούλης. «Δεν μπορούμε να έχουμε ένα σύγχρονο ΟΣΕ, όταν απασχολούνται μόλις 750 εργαζόμενοι αντί για 2000 που είναι απαραίτητοι. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτή που ολοκλήρωσε το πιο δύσκολο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου το 2018, με τη διπλή γραμμή στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με σήραγγες χιλιομέτρων, με γέφυρες πάνω σε ρήγματα, με εκατοντάδες χιλιόμετρα ηλεκτροδότησης. Η Hellenic Train δεν εκτελεί δεκάδες δρομολόγια, στην Πελοπόννησο, τη Θράκη, τη Δυτική Μακεδονία, την ώρα μάλιστα που η κρατική επιδότηση για τις άγονες γραμμές αποτελεί την κυριότερη πηγή εσόδων της εταιρείας