«Ευθύνες υπάρχουν και θα αναζητηθούν. Εδώ και δύο χρόνια οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο έχουν προβεί σε καταγγελίες για την κατάσταση του δικτύου και τα θέματα ασφαλείας, αλλά αγνοήθηκαν. Σε κοινοβουλευτικό επίπεδο ήδη από τον Αύγουστο του 2020 και μέχρι σήμερα, με μία πλειάδα κοινοβουλευτικών παρεμβάσεων, ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ανέδειξε τα προβλήματα, τόνισε την ανάγκη λήψης μέτρων αλλά οι ερωτήσεις μας έμειναν αναπάντητες».. Αυτό τόνισε στο Konta Channel, ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών Χρήστος Γιαννούλης. «Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έκανε ότι μπορούσε για να περιορίσει την ανεξαρτησία της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων Τραγική ειρωνεία το γεγονός ότι ο Πρωθυπουργός είχε προγραμματίσει να επισκεφθεί ο Κέντρο Τηλεδιοίκησης- Σηματοδότησης του Σιδηροδρομικού Δικτύου της Βόρειας Ελλάδος, στη Θεσσαλονίκη. Μόνο που στην πράξη, όπως καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί το σύστημα δεν λειτουργεί και όλα γίνονται χειροκίνητα. Είναι αδιανόητο να έχει ανατεθεί η λειτουργία των αφύλακτων διαβάσεων σε εργολαβικές εταιρείες security».