Δεν νοείται ανεξαρτησία μιας επιτροπής τόσο σημαντική για την ασφάλεια των μεταφορών, όταν το κοινοβούλιο δεν θα έχει τον τελικό λόγο. Ασχέτως του προσώπου, κανείς υπουργός δεν μπορεί να εγγυηθεί αυτήν την ανεξαρτησία. Έχουμε πει πως είναι προβληματικό η χρηματοδότηση της επιτροπής αυτής να προέρχεται από τα αδιάθετα χρήματα του Eurocontrol, μιας και οι πόροι αυτοί δεν είναι σταθεροί και εξασφαλισμένοι. Υπάρχει άλλη χώρα που να έχει αυτο το μοντέλο χρηματοδότησης για αντίστοιχους φορείς-επιτροπές; Όσον αφορά τους διορισμούς να θυμίσω πως ο διορισμός του διοικητή της ΥΠΑ επί ΣΥΡΙΖΑ γινόταν μέσω μιας επιτροπής και όχι απευθείας από τον Υπουργό όπως εγινε επι ΝΔ με τον διοικητή της ΑΠΑ. Η διαφορά είναι ξεκάθαρη. Ένας ακόμα λόγος για να λογοδοτεί ο φορέας αυτός στην βουλή και όχι στον υπουργό, είναι τα πεπραγμένα της κυβέρνησης Μητσοτάκη σε σχέση με τις ανεξάρτητες αρχές και κομβικών υπηρεσιών της πολιτείας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο διορισμός Κοντολέων. Άλλο σημερινό παράδειγμα, το μπλοκάρισμα της κατάθεσης του πορίσματος της ΑΔΑΕ στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής. Αυτή είναι η άποψη του έχει η ΝΔ για την ανεξαρτησία. Όσον αφορά τις οδηγίες- παραινέσεις της Αρχής θα πρέπει να έχουν ισχύ επιβολης. Έτσι δεν θα έγκειται στην διακριτική ευχέρεια και ορέξεις του εκάστοτε υπουργού εάν αυτές θα είναι απλές συστάσεις ή θα έχουν χαρακτήρα συμμόρφωσης και επιβολής αλλαγών.