Δύο πρόσφατα ατυχήματα ανέδειξαν το έλλειμμα στο πεδίο των ελέγχων της πολιτικής αεροπορίας. Ο λόγος για το ατύχημα προσγείωσης σε μη αδειοδοτημένο πεδίο προσγείωσης ελικοπτέρου στις 25 Ιουλίου και το δυστύχημα σε αγροτική περιοχή της Θήβας, όταν 79χρονος συνταξιούχος προσπάθησε να προσγειωθεί σε ιδιωτικό πεδίο προσγείωσης.
Δύο ατυχήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί, εάν οι έλεγχοι της πολιτικής αεροπορίας δεν ήταν πλέον ουσιαστικά ανύπαρκτοι, κατόπιν εφαρμογής του νόμου που ψήφισε η ΝΔ το 2020.
Δυστυχώς και στα μεγάλα αεροσκάφη, μετά την ουσιαστική αποδυνάμωση των Αεροπορικών Αρχών στα αεροδρόμια, δεν πραγματοποιούνται οι αντίστοιχοι προβλεπόμενοι έλεγχοι.
Με ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή και την οποία συνυπογράφουν 31 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, καλείται μεταξύ άλλων ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών να μας ενημερώσει για το πότε και από ποια όργανα πραγματοποιούνται έλεγχοι στα αεροδρόμια αλλά και στα πεδία προσγείωσης, πόσοι τέτοιοι έλεγχοι έχουν πραγματοποιηθεί από την ψήφιση του νόμου 4757/20 μέχρι και σήμερα.