Για σωρεία απευθείας αναθέσεων για μελέτες που αφορούν την κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης του Μετρό Θεσσαλονίκης κάνουν λόγω μηχανικοί επισημαίνοντας πως υλοποιούνται μέσω του γνωστής «μεθόδου» της κατάτμησης των μελετητικών έργων, καθώς ο νόμος επιτρέπει την απευθείας ανάθεση, αν το κόστος του έργου αποτιμάται κάτω από το ποσό των 30.000 ευρώ.
Με την μέθοδο της κατάτμησης έχουν ανατεθεί μελέτες προγραμματικής σύμβασης ύψους 235.000 ευρώ και προετοιμάζεται το έδαφος και εξετάζεται αν είναι δυνατό να συμβεί το ίδιο με προγραμματική σύμβαση που αγγίζει το 1,5 εκατομμύριο ευρώ.
Με ερώτηση που κατέθεσα στη Βουλή και την οποία συνυπογράφουν 27 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, επισημαίνουμε τις σοβαρές επιφυλάξεις για την εγκυρότητα της όλης διαδικασίας και ζητάμε οι αναθέσεις να ελεγχθούν με βάση τις αρχές της διαφάνειας, της ισότιμης μεταχείρισης των οικονομικών φορέων, της αναλογικότητας και της προστασίας του δημοσίου συμφέροντος.