Αφού χρειάστηκε να περάσουν δύο χρόνια για να επαναπροκηρύξουν το διαγωνισμό προμήθειας σύγχρονων αστικών λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που ακύρωσαν το 2019, αδυνατούν τώρα να τον ολοκληρώσουν. Για να καλύψουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, έχουν στήσει μία βιομηχανία παραγωγής απευθείας αναθέσεων και προνομιακών συμβάσεων με τα ΚΤΕΛ και με ιδιώτες». Αυτό τόνισε στον «Ελλάδα 94,3», ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης και αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών Χρήστος Γιαννούλης. «Ορατός είναι πλέον ο κίνδυνος υποβάθμισης του συγκοινωνιακού έργου των αστικών λεωφορείων στην Αττική μετά την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που έκρινε πως δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις νόμιμης σύναψης σύμβασης, με τα ΚΤΕΛ, για 60 λεωφορειακές γραμμές. Το ζητούμενο τώρα είναι, τι θα γίνει και με τις 31 γραμμές του ΟΑΣΘ που έχουν αναλάβει τα ΚΤΕΛ;