«Με την έκθεση αποτίμησης της αξίας του ΟΑΣΘ, αποδεικνύεται περίτρανα ότι εάν το 2017 η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε παρέμβει δραστικά, ο ΟΑΣΘ θα είχε χρεοκοπήσει, οι εργαζόμενοι θα οδηγούνταν στην ανεργία και η πόλη θα έμενε χωρίς αστικές συγκοινωνίες». Αυτό τόνισε Στο Κόκκινο 91,4, ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών Χρήστος Γιαννούλης. «Είναι η ώρα η κυβέρνηση να εγκαταλείψει τα όποια σχέδια για ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ και να εστιάσει σε ένα σύγχρονο μοντέλο δημόσιων συγκοινωνιών στην υπηρεσία του επιβατικού κοινού. Να ανακληθούν άμεσα οι 24 απολύσεις εργαζομένων στα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης και 3 των αρχαιολόγων. Εκδικητικές και αδικαιολόγητες οι απολύσεις, σε μία περίοδο που η εντατικοποίηση των εργασιών απαιτούσε προσλήψεις. Με αυτά που είναι σε εξέλιξη στην πόλη, στο Μετρό, τον ΟΑΣΘ, τις απολύσεις στη Μαλαματίνα και τόσο άλλα, δεν έχουν το δικαίωμα οι βουλευτές της συμπολίτευσης να παραμένουν άφωνοι και άβουλοι παρατηρητές. Η αντισυνταγματική διοίκηση της ΕΥΔΑΠ με την καθοδήγηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη ξεκίνησε τη λεηλασία των διαθεσίμων της εταιρείας και ετοιμάζεται να μοιράσει μέρισμα, ενώ έχει κριθεί από το ΣτΕ ότι η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΑΘ πρέπει να φύγουν από το Υπερταμείο και να επανέλθουν στο δημόσιο».