Μονόδρομος ο δρόμος του αγώνα, απέναντι σε μία κυβέρνηση που στην καλύτερη περίπτωση αδιαφορεί και στη χειρότερη τους εμπαίζει.
Πάνω από πέντε μήνες περιμένουν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ να μπει σε εφαρμογή η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που έχει συμφωνηθεί από τον περασμένο Δεκέμβριο. Στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα έρχεται να προστεθεί η απόφαση της διοίκησης του ΟΑΣΘ, σε 13 επιλεγμένες γραμμές να εισέρχονται οι επιβάτες από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων, με τους οδηγούς να είναι υποχρεωμένοι να κάνουν και έλεγχο των εισιτηρίων.
Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι στον κατασκευαστικό τομέα του Μετρό Θεσσαλονίκης, απαιτούν ασφαλείς συνθήκες εργασίας, επαρκή εξοπλισμό, προσλήψεις για τη στελέχωση των εργοταξίων, αυξήσεις των μισθών όλου του προσωπικού.
Οφείλει επιτέλους να λάβει τέλος η ανεπίτρεπτη αδράνεια που επιδεικνύει η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.