Το μετρό Θεσσαλονίκης θα έπρεπε να λειτουργεί. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη προέκρινε τον βίαιο τεμαχισμό και την απομάκρυνση των αρχαιοτήτων της Βενιζέλου έναντι της επιστημονικά τεκμηριωμένης λύσης για «μετρό και αρχαία». Οδήγησε έτσι την εξαγγελία ολοκλήρωσής του στο τέλος του 2023.
Στη συνάντηση με το σωματείο εργαζομένων του μετρό Θεσσαλονίκης τέθηκε η πορεία κατασκευής του έργου και εργασιακά τους ζητήματα. Αναγκαία η διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων και της ασφάλειας κατά το έργο τους, καθώς και η μισθολογική στήριξη όσων εργάζονται σε τόσο δύσκολες συνθήκες.
Συναντηθήκαμε με τον πρόεδρο του σωματείου, Σταύρο Στέτσικα και συναδέλφους του, τον τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Νίκο Παππά, την τομεάρχη Τουρισμού και βουλευτή Αʼ Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Νοτοπούλου, τον βουλευτή Αʼ Θεσσαλονίκης, Γιάννη Αμανατίδη την περιφερειακή σύμβουλο Κεντρικής Μακεδονίας,Δήμητρα Θωμά και τον συντονιστή της Ν.Ε. Αʼ Θεσσαλονίκης του κόμματος, Κώστα Αμπατζά.