Σε πλήρη εξέλιξη είναι από το πρωί η εξοργιστική και σε αρκετές περιπτώσεις στα όρια της χυδαιότητας, προσπάθεια κατασυκοφάντησης του αγώνα των εκπαιδευτικών από τα γνωστά κέντρα.
Στόχος της παραπληροφόρησης να πειστούν οι πολίτες πως «οι κακοί εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να αξιολογηθούν και να έχουν προνομιακή μεταχείρηση»
Αυτό όμως που σκόπιμα αποκρύπτουν είναι ότι με το σύστημα αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων που νομοθέτησε το υπουργείο Παιδείας, εισάγεται το αποτυχημένο και ολοένα αμφισβητούμενο «Θατσερικό» μοντέλο της εκπαίδευσης, που διαχωρίζει τα σχολεία σε «καλά», «κακά» και «μέτρια», με το κράτος να επικυρώνει τις ανισότητες.
Αποκρύπτουν ότι το Υπουργείο Παιδείας «οικοδομεί ένα σχολείο διαφορετικών ταχυτήτων, ένα σχολείο χορηγών, ένα εκπαιδευτικό σύστημα που οξύνει τις μορφωτικές ανισότητες και εντείνει τους φραγμούς στη μόρφωση σε βάρος των πιο αδύναμων μαθητών και μαθητριών.
Την απάντηση σε αυτά τα σχέδια έδωσαν σήμερα οι εκπαιδευτικοί που σε ποσοστό πάνω από 85% συμμετείχαν στην απεργία.