Σημεία της τοποθέτησης του βουλευτή Α Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρωτή Τομεάρχη Μεταφορών Χρήστου Γιαννούλη στη συζήτηση για τη διαχείριση των ταμειακών διαθέσιμων της Αττικό Μετρό από το Σεπτέμβριο του 2019 μέχρι τον Ιούλιο του 2021. “Αναφερόμενη στα έργα του Μετρό την περίοδο 2015-2019, η κυβέρνηση Μητσοτάκη τολμά και μιλά για «μουσαμάδες», όταν έχει ιστορικά αποτυπωθεί η πρόοδος των έργων από το 30% το 2015 στο 75% το 2019. Ενώ την περίοδο 2015-2019 η ετήσια χρηματοδότηση για τα έργα του Μετρό ήταν 300-350 εκατ., τους 26 μήνες της διακυβέρνησης από τη ΝΔ η χρηματοδότηση μειώθηκε κατά 50% και περιορίστηκε σε 160 εκατ. το χρόνο. Εάν δεν είχε αλλάξει ο σχεδιασμός, η Θεσσαλονίκη μέσα στο 2021 θα είχε Μετρό, με όλους τους σταθμούς, εκτός από αυτόν της Βενιζέλου. Ζητούμενο παραμένει η διαφανής και αποτελεσματική διαχείριση των ταμειακών διαθέσιμων της Αττικό Μετρό και η αξιοποίηση των χρηματοδοτικών εργαλείων για να μην επιβαρυνθούν οι πολίτες”