“Mε τη διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Ο ΟΑΣΘ γίνεται 65 και τα έχει… 500», ο πολυθεσίτης Πρόεδρος του ΟΑΣΘ, είτε μας τρολάρει είτε απέκτησε χιούμορ και αυτοτρολάρεται.
Γιατί απλά ουδέποτε ειπώθηκαν τόσο πολλά ψέματα σε ένα μόνο φυλλάδιο.
Γιατί δεν μπορεί να ισχυρίζεται σοβαρά και να θέλει να μας πείσει πως στην πόλη της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν καθημερινά πάνω από 500 λεωφορεία για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, όταν σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία την περασμένη εβδομάδα κυκλοφορούσαν το πολύ 400.
Από αυτά μόλις τα 150 ήταν του ΟΑΣΘ, ενώ τα υπόλοιπα 250 ήταν μισθωμένα από ιδιώτη, των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και μόλις 8 από τα 50 λεωφορεία που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη της Λειψία.
Δεν μπορεί να κάνει λόγο ψευδώς για 235 λεωφορεία τον Ιούλιο του 2019, ενώ ο πραγματικός αριθμός των λεωφορείων που παρέδωσε η προηγούμενη διοίκηση ήταν 314.
Μία διοίκηση που παρέλαβε στις 2 Σεπτεμβρίου 2017 σε λειτουργική κατάσταση μόλις 258 λεωφορεία.
Δεν μπορεί να υπερηφανεύεται η διοίκηση Σκόδρα για το έργο της όταν όλοι γνωρίζουν πως επί δύο χρόνια και εν μέσω πανδημίας δεν κυκλοφορούσαν παραπάνω από 200 λεωφορεία.
Όταν εγκατέλειψε την συντήρηση των οχημάτων και οδήγησε σε αχρηστία 160 λεωφορεία του Οργανισμού.
Όταν σε όλη τη φετινή θερινή περίοδο κυκλοφορούσαν οχήματα χωρίς κλιματισμό, χωρίς παράθυρα, χωρίς εξαερισμό.
Ακριβοπληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες δεν μπορούν πλέον να κρύψουν τα πραγματικά σχέδια της κυβέρνησης Μητσοτάκη που είναι η επιστροφή του ΟΑΣΘ στο αμαρτωλό παρελθόν με την ιδιωτικοποίηση του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό”.
Χρήστος Γιαννούλης Βουλευτής Α Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών