Με μία ξεπερασμένη πλέον αντιΣΥΡΙΖΑ ρητορεία τα κυβερνητικά στελέχη νομίζουν πως μπορούν ακόμη και στη Βουλή να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα. Λόγω του εθισμού τους στον αυτοθαυμασμό δεν αντιλαμβάνονται ότι εκτός από τους κόλακες και τους εξαρτημένους από τη λίστα Πέτσα, υπάρχει και ένα άλλο ακροατήριο που βιώνει και αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα αυτής της χώρας. Αντιλαμβάνονται ότι επί δύο χρόνια στον τομέα των υποδομών και των μεταφορών, η αδράνεια έγινε συνώνυμο του κυβερνητικού έργου. Στον τομέα των συγκοινωνιών τα μανίκια σηκώθηκαν μόνο για τις φωτογραφίες και τα τηλεοπτικά στιγμιότυπα στις επικοινωνιακές φιέστες. Το ΣτΕ με μία οριακή πλειοψηφία 13-12 έκρινε πως και η μέθοδος της απόσπασης είναι και αυτή αποδεκτή. Δεν απαγόρευσε τη λύση της παραμονής των αρχαίων, που προκρίνουν αρχαιολόγοι, ειδικοί επιστήμονες, διεθνείς προσωπικότητες από όλο τον κόσμο. Όσο μετατίθεται η έναρξη λειτουργίας του μετρό θα συνεχίζεται το μεγάλο πάρτι στον ΟΑΣΘ με τα leasing, τις απευθείας αναθέσεις, τις αυταρχικές και αδιαφανείς αποφάσεις του Προέδρου του. Η δρομολόγηση του έργου κατασκευής του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας (Ε 65) έγινε επί ΣΥΡΙΖΑ το 2018. Η κύρωση της σύμβασης έρχεται στη Βουλή με καθυστέρηση δύο ετών και με ένα επιπλέον κόστος 38 εκατομμυρίων ευρώ.