Η κυβέρνηση Μητσοτάκη πανηγυρίζει σήμερα την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65. Μετά από δύο χρόνια καθυστερήσεων και με ένα αχρείαστο «καπέλο» 38 εκατ. ευρώ, που φέρουν τις υπογραφές των Μητσοτάκη – Καραμανλή, επιτέλους τα «κατάφεραν», σημειώνουν με κοινή δήλωσή τους οι Νίκος Παππάς (τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία), Χρήστος Σπίρτζης (πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών) και Χρήστος Γιαννούλης (αναπληρωτής τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών. Όπως θυμίζουν, « κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία:
– Είχε καταθέσει πλήρη φάκελο για την έγκριση του έργου από την Ε.Ε. ήδη από τον Ιανουάριο του 2019. Πέρασαν, όμως, 20 μήνες μετά τις εκλογές για να πάρει η Ν.Δ. την πολυπόθητη έγκριση.
– Είχε αποσπάσει δέσμευση του παραχωρησιούχου για παραίτησή του από τις δαπάνες λειτουργίας των 38 εκατ. ευρώ για το βόρειο τμήμα του Ε65, κόστος που είχαμε αποτρέψει για το νότιο τμήμα, το οποίο υλοποιείται από τις αρχές του 2019.

Η Ν.Δ. φέρει βαρύτατες ευθύνες για την καθυστέρηση υλοποίησης του Ε65 (ήδη από το 2007) και για το «σπάσιμό» του σε τρία τμήματα. Αποτελεί διαχρονικά την παράταξη των ημιτελών και προβληματικών έργων. Των τεράστιων αποζημιώσεων και των αντιαναπτυξιακών και αντικοινωνικών πολιτικών.

Το 2015 παρέδωσε ναρκοθετημένα όλα τα μεγάλα έργα υποδομής. Έργα τα οποία είτε ολοκληρώθηκαν είτε μπήκαν σε τροχιά υλοποίησης την περίοδο 2015-2019, ενώ σήμερα βρίσκονται και πάλι στον αέρα. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ας αφήσει τις φιέστες. Ας επιστρέψει στον σχεδιασμό του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία για την ολοκλήρωση των μεγάλων υποδομών.

Η ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και η αντιστροφή της πορείας καταστροφής περνά και από τον εν λόγω τομέα», καταλήγει η κοινή δήλωση.